Błąd na stronie po kliknięciu na link (wiadomość e-mail)
Zdarza się, że program pocztowy, bądź strona internetowa poczty e-mail zniekształcają linki wyświetlane w wiadomościach, przez co prawidłowe uruchomienie odnośników znajdujących się w ich treści jest utrudnione.
Proszę spróbować użyć opcji "Odpowiedź", a następnie skopiować odnośnik z okna odpowiedzi, w którym znajduje się cytat oryginalnej wiadomości.
Po wklejeniu linku do okna przeglądarki internetowej błąd nie powinien się pojawić.
Czy mogę usunąć swoje konto?
W celu usunięcia konta, wejdz w zakładkę "Mój profil", następnie wybierz opcję "Usunięcie konta". Wpisz swoje hasło i wybierz ponownie "Usunięcie konta".
Czy mogę zaprosić przyjaciół do gry?
Tak, masz taką możliwość. Oto krótki opis jak tego dokonać:
Kliknij na „Mój profil” na stronie głównej, z dostępnych opcji wybierz „Zaproszenia”, skorzystaj z opcji „Zaproś przyjaciół” i podaj kilka informacji (Twoje imię, imię znajomego i jego adres e-mail).
Po kliknięciu „Wyślij zaproszenie”, Twój przyjaciel otrzyma link, który umożliwi mu założenie konta.
Dzięki opcji zapraszania przyjaciół nie musisz się martwić, że znajomy wybierze niewłaściwy serwer – konto zostanie założone na tym samym serwerze, na którym grasz.
Czy mogę zmienić swój awatar?
Z przykrością informujemy, że taka możliwość jest obecnie niedostępna.
Dlaczego nie otrzymałem newslettera?
Newslettery z kuponami są wysyłane od czasu do czasu do graczy. Prosimy o sprawdzenie poniższej listy, aby upewnić się, że otrzymasz e-mail z newsletterem:
- Bądź aktywny
Czy grałeś co najmniej raz w ciągu 3 ostatnich miesięcy.
- Czy Twój adres e-mail jest prawidłowy
Czy Twój adres e-mail jest aktualny?
Sprawdź to w zakładce "Mój Profil". Znajdziesz tam możliwość do zmiany lub link do tego, aby dokończyć rejestrację (np.:Facebook, Uplay).
- Czy Twój adres e-mail jest zweryfikowany
Możesz zapisać się do newslettera, jeżeli Twój adres e-mail został zweryfikowany. Sprawdź sekcję newslettera na stronie "Mój Profil".
- Sprawdź subskrypcje newslettera
Sprawdź czy masz zaznaczone pole wyboru tak, aby otrzymać newsletter na stronie "Mój profil".
- Sprawdź folder Spam
Czasem newsletter może zostać sklasyfikowany przez pomyłkę jako spam. Sprawdź spam folder dokładnie przed opróżnieniem.
Jeżeli Twój adres e-mail jest prawidłowy i jesteś subskrybentem newslettera, ale w dalszym ciągu nie otrzymałeś wiadomości w czasie gdy inni gracze otrzymali, skontaktuj się z Supportem.